O nas

Za realizację projektów kulinarno-doradczych dla Gości/Partnerów odpowiada Roman Nowak. Z branżą HoReCa związany od 20 lat. Dzięki swojemu zaangażowaniu , determinacji i wiedzy z powodzeniem realizował i realizuje różnorodne projekty, m in. przygotowywanie kuchni do audytów , zarządzanie zespołami, współorganizowanie procesu „otwierania restauracji”. Przygotował ponad 5 tys. przyjęć okolicznościowych i zdarzeń firmowych. Z wykształcenia inżynier Technologii Żywności i Żywienia Człowieka. Studia ukończył w SGGW w Warszawie. Doskonały rzemieślnik z dużym poczuciem humoru. Obecnie jako Szef kuchni, współpracuje także z warszawskim hotelem sieci międzynarodowej. Wspiera i doradza prywatnym przedsiębiorcom z branży HoReCa. Tata 11-letniego syna Wiktora. Jego przewodnik w wycieczkach rowerowych. W czasie wolnym Szef naprawia i składa rowery. W życiu ceni spokój ducha.

Za relacje z Gośćmi/Partnerami i organizację projektów odpowiada Anna Iwanicka-Nowak. – od ponad 15 lat związana z branżą HoReCa. Współorganizowała m.in przyjęcia i zdarzenia kulinarne dla ok. 30 tys. Gości łącznie. Ukończyła studia podyplomowe w obszarze Zarządzania Ludźmi w firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ania wierzy i propaguje KuliNaria jako „okazja” dla budowania relacji, zaangażowania oraz „okazja” dla realizacji projektów edukacyjno-rozwojowych. Mama 11-letniego syna Wiktora i Jego mentorka w nauce. W wolnych chwilach pływa i jeździ na rowerze. Uważa, że motywacja to klucz do Sukcesu. W życiu dąży do zachowanie równowagi ciała i ducha.