Dostarczamy innowacje w zarządzaniu dla HoReCa i wspieramy biznesy – kompleksowe doradztwo dla Zarządzania Kapitałem Ludzkim w HoReCa.
BADANIE MOTYWACJI PERSONELU (ZARZĄDZANIE PRZEZ INDYWIDUALIZACJĘ) – wspieramy w zarządzaniu Twojej firmy
Żyjemy w świecie, który jest VUCA — zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny. Ta nieprzewidywalność dotyka również branży gastronomii, cateringu i hoteli.
Organizacje nastawione na rozwój, ‘uczące się’, stosujące innowacyjne rozwiązania i ‘koncentrujące’ się na człowieku, szybciej rozwijają potencjał, skuteczniej radzą Sobie z szybkimi zmianami, osiągając założone cele i zysk.
Usługi w HoReCa to szczególna dziedzina, w której człowiek jest i powinien być nadrzędną wartością. Wyzwaniem dla branży z całą pewnością pozostaje zarządzanie Kapitałem Ludzkim już nie tylko od strony spraw administracyjno-kadrowych.
Obecne rozwiązania w zarządzaniu ludźmi dotyczące m.in motywowania, opierają się często na aspektach związanych z różnorodnością pokoleń. Nadal, w praktyce można spotkać tradycyjną metodę kija i marchewki, której skuteczność jest okazjonalna i krótkotrwała. W odróżnieniu od tych i innych rozwiązań, ‘badanie indywidualnej motywacji’ wskazuje indywidualne wartości wewnętrznych potrzeb każdego pracownika, managera, lidera i zarządzającego i dla każdego pracownika.
Znajomość indywidualnych potrzeb pracownika, pozwala m.in na opracowaniu skutecznego programu motywowania zespołu/zespołów/pracownika, który jest spójny z potrzebami pracownika.
Znajomość motywów pracownika pozwala m.in. na:
- skuteczne i adekwatne motywowanie pracowników, którzy mają kompetencje, a brakuje im chęci do pracy
- budowanie zaangażowanego zespołu
- zarządzanie konfliktem w organizacji
- zaprojektowaniem kultury organizacyjnej w oparciu o wspólne wartości
- efektywną realizacją celów organizacji
- szybkie, oszczędne zaprojektowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji
- trafne określenie mocnych stron kandydata, lidera, managera, kierownika
- poznanie czynników odpowiedzialnych za sukces i ich rozwój
- poznanie rzeczywistej motywacji pracowników
- zdobycie wiedzy jak pracować z pracownikami (rodzaj zadań i komunikacji)
- wzrost tolerancji i zwiększenie samoświadomości i pracownika i zespołu
- wsparcie zarządzania procesem coachingu i mentoringu
- zaprojektowanie skutecznych i celowych spotkań integracyjnych dla pracowników
BADANIE JAKOŚCI OBSŁUGI (MYSTERY CLIENT) – wspieramy rozwój potencjału Twojej firmy
Badanie jakości obsługi Klienta należy do badań marketingowych i pozwala m.in.
- na opracowanie skutecznego programu zmian i szkoleń dla branży gastronomicznej łącznie ze sposobami motywowania
- sprawdza, ocenia i weryfikuje wykorzystywane standardy i procedury
- wspiera w tworzeniu i modelowaniu nowych standardów dopasowanych do potrzeb Gości
- wzmacnia programy lojalnościowe
- weryfikuje stopień prezentowania oferty przez pracowników w efektywny sposób i doprowadzenia do sprzedaży produktu, usługi
- na analizę i ocenę pracy
- otrzymanie informacji co do potrzeb szkoleniowych pracowników i kadry zarządzającej
W dobie dzisiejszych wymogów zachowania szczególnego bezpieczeństwa, wysokich standardów które mogą świadczyć o przewadze konkurencyjnej narzędzie Mystery Client warto stosować na rynku HoReCa. Badanie Mystery Client jest realizowane wg scenariusza, określa co będzie podlegało obserwacji w restauracji i jak Audytor powinien się zachować. Osoby zarządzające, dzięki badaniu, m.in efektywniej zarządzają otrzymując informacje co do potrzeb w zakresie szkoleń oraz oceny pracy i analizy pracy.
W ramach kompleksowego doradztwa dla gastronomii zapewniamy:
- opracowanie menu dla restauracji,
- zaprojektowanie zaplecza kuchenno-gastronomicznego,
- wskazanie procedur w systemie HACCP,
- szkolenia dla branży gastronomicznej, w oparciu o metodę badawczą i badanie marketingowe
- wsparcie w organizacji przyjęć
Współpracujemy:
- z firmami działającymi w obszarze gastronomii, które potrzebują wsparcia doradczego we wstępnej fazie swej działalności
- z firmami poszukującymi zmian dla efektywnego działania
- z organizacjami nastawionymi na rozwój
Zapraszam do kontaktu
Anna Iwanicka-Nowak
właścicielka RomAnia KuliNaria
Private Cooking
Private Support – Innowacyjne Zarządzanie Ludźmi w HoReCa
certyfikowany Master RMP
profilmotywacyjny@gmail.com/kulinariaromania@gmail.com
604 242 441